Kan ik een analyse wijzigen nadat ik hem heb opgeslagen?
4
/
0
Nee, u kunt bewust een analyse niet wijzigen nadat u hem hebt opgeslagen.
Heeft dit antwoord u geholpen? Ja
of
Nee
Ik heb geen inloggegevens ontvangen, wat nu?
2
/
0
Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn;
Uw begeleider heeft nog geen account voor u aangemaakt. Neem in dit geval contact op met uw begeleider. Hij/zij kan een account voor u aanmaken en u uitnodigen tot Paranta.
Uw begeleider heeft u wel uitgenodigd voor Paranta, maar u heeft geen uitnodigingsmail ontvangen. Het kan zijn dat emails van Paranta in de spamfolder van uw mailprogramma belanden. Controleer als eerste of de uitnodigingsmail daar terecht is gekomen. Vind u daar ook geen email? Neem dan contact op met uw begeleider. Uw begeleider heeft de mogelijkheid om u nogmaals een uitnodigingsmail te versturen of om handmatig een wachtwoord voor u te kiezen. Wanneer u inlogt met deze gegevens zult u direct de mogelijkheid krijgen om uw wachtwoord te wijzigen.
Uw organisatie maakt (nog) geen gebruik van Paranta. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden die Paranta voor uw organisatie kan bieden. Neem dan contact met ons op. Dit kunt u doen door gebruik te maken van het contactformulier op deze pagina. Wij zullen direct contact met u opnemen om een afspraak te maken.
Heeft dit antwoord u geholpen? Ja
of
Nee
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
2
/
0
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de wachtwoord-reset pagina. Als u daar uw emailadres invult, dan zult u binnen enkele minuten een email ontvangen met verdere instructies.